روش های تولید محتوا

روش های تولید محتوا چیست؟

اگر قصد تولید محتوا در سایت خود دارید راه‌های زیادی پیش روی شماست که شما باید انتخاب کنید با توجه به بودجه‌ای که دارید کدام روش مناسب شما و کسب و کارتان است. در ادامه به بررسی انواع روش های تولید محتوا خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

تولید محتوا به وسیله ترجمه محتوا

یکی از عرف‌ترین روش های تولید محتوا در ایران این است که به کمک یک سورس انگلیسی یا به هر زبانی اقدام به ترجمه محتوای تولید شده در آن سایت شود و در نهایت این محتوا در سایت مقصد استفاده شود. در این روش کار زیاد پیچیده‌ای نیاز نیست که انجام شود و فقط کافیست لینک‌های مرتبط با خدمات خود را پیدا کرده و در اختیار مترجم قرار دهید تا کار ترجمه محتوای مورد نظر را انجام دهد. سایت‌های مختلفی در اینترنت خدمات ترجمه را به عهده دارند که به کمک دورکارهای مترجم اقدام به تولید محتوای ترجمه‌ای می‌کنند و در عرض چند ساعت محتوای مورد نیاز شما را تامین کرده و به دست شما می‌رسانند.

تولید محتوا به کمک سایت‌های تولید محتوا

اگر به دنبال محتوای اصولی هستید در بسیاری از سایت‌های تولید محتوا، محتوای اصولی ارائه می‌شود که می‌تواند کمک کننده و شتابدهنده قدرت تولید محتوای شما باشد. خوبی این سایت‌ها این است که در اکثر تخصص‌ها قدرت تولید محتوا را دارا هستند و می‌توانند در زمینه‌های مختلف کاری به شما خدمات مربوطه را ارائه کنند. در ضمن این نکته را در نظر داشته باشید که سایت‌های تولید محتوایی که به صورت اصولی کار می‌کنند محتوای شما را توسط متخصصین مختلفی مورد بررسی قرار داده و در نهایت به شما خواهد رسید.

تولید محتوا به کمک دورکار محتوا

بسیاری از افراد در وب همیشه به دنبال کارهای دورکاری محتوا هستند که البته قیمت‌های بالاتری را نسبت به دو روش قبل دریافت می‌کنند و زیاد برای مجموعه استارتاپی یا نوپا مناسب نیست. محتواهای تولید شده توسط دورکارها هم مانند روش قبل بوده با این اختلاف که اکثرا متخصص این کار نبوده و این کار را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده‌اند در نتیجه شاید در بسیاری از موارد نتیجه لازمه برای شما کسب نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =